REGULAMIN
DZIECIĘCEGO TURNIEJU DRUŻYN w DOLINIE KARPIA w SPYTKOWICACH
Organizator:
Gminny Ośrodek Kultury w Spytkowicach
Termin imprezy:
03.08.2011r. (środa), godz. 10.00
Miejsce imprezy:
sala WDK Spytkowice
Uczestnicy:
Drużyny z gmin wchodzących w skład Doliny Karpia
Cel imprezy:
Upowszechnianie sportu i rekreacji
Zagospodarowanie wolnego czasu dzieciom i młodzieży z Doliny Karpia
Integracja dzieci i młodzieży
Wdrażanie do współpracy i współzawodnictwa zespołowego
Warunki uczestnictwa:
- zgłoszenie udziału dokonują Ośrodki Kultury, Biblioteki lub Gminy z Doliny Karpia pisemnie na karcie zgłoszenia, którą należy złożyć do dnia 28 lipca 2011r. w biurze GOK Sp-ce lub przesłać mailem na adres
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
- każda drużyna zgłasza 5 osób w wieku od 10-14 lat. (zapraszamy również kibiców!)
Nagrody :
- puchar Dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury w Spytkowicach oraz nagroda rzeczowa dla drużyny za zajęcie I miejsca w turnieju.
- nagrody rzeczowe za zajęcie I miejsca w każdej konkurencji
Zasady ogólne:
- Jeżeli po zakończeniu wszystkich konkurencji drużyny będą posiadały
równą liczbę punktów zarządza się dodatkową konkurencję.
Punktacja:
Każda konkurencja punktowana jest jednakowo. Drużyny otrzymują następującą ilość punktów (uzależnione to będzie od ilości zgłoszonych drużyn) Im. - 7 pkt., IIm. – 6 pkt., IIIm.– 5 pkt., IVm. – 4 pkt., Vm.- 3 pkt., VIm.- 2 pkt., VIIm – 1 pkt., za nieukończenie konkurencji – 0 pkt.
Jury:
Opiekunowie z każdej drużyny biorącej udział w turnieju.
Konkurencje :
1. „Kręcenie hula – hop”
- W konkurencji bierze udział jedna osoba z każdej drużyny, technika –kręcenie biodrami. Zaczynają wszyscy razem, na komendę „start” - kto będzie kręcił najdłużej ten wygrywa konkurencje.
2. „Test wiedzy”
- Należy rozwiązać test.
Czas konkurencji: 3 min.
3. „Picie mleka przez rurkę”
Konkurencja na czas. Po jednej osobie z każdej drużyny, na komendę „start” zaczynają picie mleka przez rurkę, kto pierwszy wypije szklankę mleka podnosi rękę do góry.
4. „Bieg sztafeta”
- Zawodnicy biegną do pachołka, podnoszą skakankę i wykonują po 5 skoków dalej biegną do tunelu z materiału (3 metry) przechodzą przez niego, dobiegają do pachołka obiegają go trzy razy i biegną do linii startu. Kolejny zawodnik może rozpocząć konkurencję, gdy poprzedni dotknie jego dłoni. Wygrywa ta drużyna, która osiągnie najlepszy czas.
5. „Dmuchanie balonów na czas”
- każda drużyna otrzymuje po 10 balonów. Wygrywa ta drużyna, która jako pierwsza nadmucha wszystkie balony, dmuchają 2 osoby, a jedna wiąże je sznurkiem. Balony mają być nadmuchane „do oporu”, zawiązane na supełek.
Uczestnicy: 3 osoby
6. „Bieg z przebieraniem”
- Na starcie ubiera się w ciuchy leżące w misce, biegnie do pachołka, okrąża go trzy razy i zaczyna się rozbierać. Wszystkie elementy garderoby, które ściągnie zawodnik muszą trafić do miski. Następna osoba z drużyny wykonuje kolejno wszystkie czynności. Wygrywa drużyna, która osiągnie najlepszy czas.
7. "Rozsypanka zdaniowa”
- każda drużyna otrzymuje kilka rozypanek zdaniowych. Każdy wyraz w zdaniu należy ponumerować w prawidłowej kolejności. Wygrywa ta drużyna, która jako pierwsza wykona zadanie.
8. „ Kalambury”
- jedna osoba z drużyny rysuje, a pozostali z drużyny odgadują. Drużyna, która odgadnie najwięcej haseł, wygrywa.
Czas konkurencji: 2 min.
9. „Rzut piłeczką ping-ponga do celu”
- każda osoba z drużyny wykonuje po cztery rzuty. Wygrywa ta drużyna, która osiągnie najwięcej trafionych rzutów. |